HildevdLaan

  • Home
  • Programmeerlessen
    • Software
    • Basislessen
    • Modules
    • Toets Game
    • Woordenlijst
    • Leerling Games
  • Portfolio
  • Games

Basislessen

Dit zijn de lessen waar je mee begint om te leren hoe je een game maakt! Hierin leer je de basis van het werken met het programma Unity en de basis van de programmeertaal C#. Wanneer je deze lessen gedaan hebt kan je zelf kiezen waar je mee verder gaat. Klik dan hier om naar de pagina met modules waar je uit kan kiezen te gaan.

  1. Unity – Interface en Game Objects
  2. Unity – Assets en Componenten
  3. Unity – Prefabs
  4. C# – Scripts en Classes
  5. C# – Methodes en Instructies
  6. C# – Variabelen
  7. C# – De Player laten lopen
  8. C# – De Player laten springen
  9. C# – Levels opnieuw starten
Basislessen
  • Unity – Interface en Game Objects
  • Unity – Assets en Componenten
  • Unity – Prefabs
  • C# – Scripts en Classes
  • C# – Methodes en Instructies
  • C# – Variabelen
  • C# – De Player laten lopen
  • C# – De Player laten springen
  • C# – Levels opnieuw starten

Software

Modules

Woordenlijst

Leerling Games

  • Home
  • Programmeerlessen
  • Portfolio
  • Games
Hestia | Ontwikkeld door ThemeIsle